vrijdag 26 september 2008

Nieuw kaartje


Inmiddels hebben we de workshop met Blonde Moments achter de rug; het was afgelopen maandag en héél gezellig. Onze sportschool bestond 1 jaar en de eigenaresse had diverse mensen gevraagd om wat te doen, zodoende. De reacties waren erg leuk en dat terwijl heel veel mensen zeiden dat ze absoluut niet creatief zijn :-)

Het is zó geweldig leuk om hiermee te werken en het werkt echt verslavend! Mijn vriendin is nu bezig met de kerstkaarten en ik heb haar hiermee ook nog even geholpen tijdens de workshop. (hopelijk krijg ik er ook één zodat ik 'm hier kan laten zien t.z.t. ;-))) !?!)

Hier is het kaartje wat ik gemaakt heb voor een kaartenketting, ook hier zijn de roze cirkels gemaakt met een stempelafdruk en Blonde Moments pearls (helaas zie je de glans weer niet op de foto). Ook weer een Magnolia afbeelding ingekleurd én er een transparante kaart van gemaakt.

Liefs,
Maureen.

3 opmerkingen:

  1. Ik vind het erg leuk zo op een transparant kaartje moet ik toch ook eens gaan proberen.Leuk dat de workshop goed is gegaan.Blijf het leuk vinden om workshops te geven.
    Fijn weekend,

    Gr Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat de workshop zo geslaagd was!!
    Dit is ook weer een leuk kaartje joh!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog gevonden hebt en bedankt voor je reactie!

~ ~ ~

Thanks for visiting my blog!
I love hearing from you and I appreciate each and every comment!

Greetz,
Maureen.