donderdag 19 maart 2009

Tijdje geleden al weer ...

Jeetje de tijd vliegt ...
er is veel gebeurd de laatste weken, ik heb het gevoel dat ik achter de feiten aan loop. Minder leuke dingen; heel veel mensen/familie/vrienden om ons heen die zomaar ineens ziek zijn, sommige die nog niet weten wat ze mankeren en nog een heel spannende tijd tegemoet gaan, mensen die van de één op de andere dag geen werk meer hebben en ook die nog niet weten waar ze aan toe zijn en of ze volgende week nog wel werk hebben én een vriendin die het ook even helemaal gehad heeft met alles :-(. Niet zo leuk allemaal, ik probeer ze te helpen door er voor ze te zijn maar kan het niet voor ze oplossen, alleen een luisterend oor bieden en hopen dat ze er iets aan hebben ...

Vorige week hadden we wel een 'leuke' verrassing; opeens waren er 5 baby konijntjes, we hebben al ruim een jaar 2 konijnen, waarvan wij in de veronderstelling waren dat het 2 vrouwtjes waren maar waarvan we nu inmiddels weten dat dat niet het geval is. De meiden vinden het prachtig en ik moet zeggen dat ik ze ook wel erg schattig vind! Dus als er iemand is die nog op zoek is naar een konijntje laat het ons even weten en dan kan dat zo geregeld worden!

Natuurlijk heb ik ook nog wat gemaakt de laatste tijd waaronder deze kaart voor Alie in Duitsland.



Liefs,
Maureen.

11 opmerkingen:

  1. OH My!! This is absolutely Gorgeous!!! I love every thing about this one!!!!!
    Hugs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a fantastic card! I love how you have Tilda here on the balcony - extremely pretty and effective!
    Hugs, Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart, Maureen. Ook leuk hoe je dat vlindertje gemaakt hebt.

    Pas je trouwens op met die konijnen....straks heb je er twintig ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart Maureen!!! WOW!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Thanks Linda, Danielle, Monique and Alice :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Another cute card using that gate card... that is just so pretty... did you buy it like that?
    Love the cute Magnolia image. Thanks for sharing!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog gevonden hebt en bedankt voor je reactie!

~ ~ ~

Thanks for visiting my blog!
I love hearing from you and I appreciate each and every comment!

Greetz,
Maureen.