zondag 1 maart 2009

Valentijnskaartjes

 
Posted by Picasa


Deze kaartjes heb ik gemaakt voor 3 hele lieve vriendinnetjes ... die meteen al wisten dat de kaart van mij af kwam omdat ik blijkbaar toch iets heb gedaan dat anderen weer niet doen?!?

Dit weekend heb ik niet veel gescrapt, geen zin om wat te doen behalve een kaartje voor een swap heb ik verder niets geproduceerd. Het kaartje is onderweg naar Alie in Duitsland en zodra ze deze heeft ontvangen zal ik 'm hier ook laten zien.
Wilde eigenlijk nog mee doen met de kaarten-challenge op het Dolls forum maar zelfs dat is me niet gelukt. Ga nog eens kijken of ik daar deze week nog iets mee kan doen.

Vorig weekend een heerlijk vriendinnen-weekend gehad. Jürgen was met de meiden naar Duitsland om daar de carnaval te vieren en mijn vriendin Silvia was het weekend bij mij. Zaterdag zijn we naar Scrappoint in Apeldoorn geweest waar ik nog wat dessin papier heb gekocht van Little Yellow Bycicle en nog wat rub ons met korting (daar zijn we gek op ;-). 's middags nog even gewinkeld in Apeldoorn zelf en na heerlijk gegeten te hebben bij "Babbel" (waar ze overigens als toetje heerlijke chocolade soufflé serveren) zijn we nog naar de bioscoop geweest. Naar de film "New in Town" met Renée Zellweger. Een heerlijke vrouwenfilm waar we meteen helemaal in een deuk lagen toen aan het begin van de film een aantal dames aan een kleine keukentafel met allemaal papiertjes e.d. zaten te scrappen .... (het zag er erg truttig uit zo)

Liefs,
Maureen.

13 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaartjes zijn het geworden Maureen. Echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke kaartjes, Maureen.En Scrappoint, ja daar kom ik ook regelmatig. Fijne winkel.

    Groetjes,
    Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke, lieve kaartjes en ja die Amerikanen doen dat al zo lang, dat ziet er daar inderdaad heel truttig uit. Daarom zijn ze zo weg van ons Hollanders! hihi.

    Groetjes Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaartjes Maureen!Ziet er goed uit.Groetjes Nora

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jouw vriendinnen boffen maar met zulke mooie kaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hele leuke kaartjes... en wat klinkt je dag met je vriendin gezellig zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Your pictures say a THOUSAND words! Which is good because I only understand English hahaha!
    Your card is adorable!
    I have an award for you on my blog :D
    Zee xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Great Card!! Lovely work..
    Hugs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Thank you all so much for your sweet comments!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaartjes Maureen !!!
    Je gaf aan dat je een award had, maarre... ik kan em niet vinden ?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey Maureen,

    Je hebt ook weer niet stil gezeten de afgelopen weken! Mooie valentijn kaartjes trouwens, en dat magnoliatje achter dat hekje is ook wel heel erg lief.

    Ik heb ook al een paar weken niets gedaan, erg jammer. Ben druk bezig geweest met de opening van een nieuwe winkel, dus ben steeds erg futloos. Moet weer even energie op gaan doen zeg maar! Heb je wel eens van die dagen.

    Nou, groetjes van Marcha

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog gevonden hebt en bedankt voor je reactie!

~ ~ ~

Thanks for visiting my blog!
I love hearing from you and I appreciate each and every comment!

Greetz,
Maureen.