vrijdag 5 maart 2010

Kaartjes

gemaakt met de spullen uit de CardArt kit voor Chantalle die vorige week jarig was. Helaas kon ik niet naar haar feestje afgelopen weekend want ik moest werken maar dat halen we nog wel een keer in :-)


Ook had ik Fréderique een tijdje geleden beloofd een eigengemaakt kaartje te sturen en dat moest er nu ook maar eens van komen! Bij deze dus ... helaas komen de kleuren niet helemaal tot z'n recht en al de glitters die erop verwerkt zijn zie je ook niet zo goed maar zo hebben jullie tenminste een idee ;-)


Liefs,
Maureen.

16 opmerkingen:

  1. Het zijn twee prachtige kaartjes. Leuk gedaan met de rondjes. Ik heb er altijd zo'n moeite mee.
    groetjes,
    Sandra :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. IK vind ze erg mooi, hoor, en ronde kaartjes zijn zo leuk om te zien en om te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kijk ik op je blog, zie ik daar m'n naam! Ik vind het kaartje erg mooi geworden, hij heeft een plaatsje op m'n hobbykamer hoor! Wie weet begin ik ook nog eens een blog.

    Groetjers, Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je wel Sandra, Dora én Frederique!

    En Frederique gewoon doen hoor, ben ik één van de eerste volgers want je maakt zulke mooie kaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaarten zijn dat geworden, Maureen. Ik vind die ronde kaarten echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een supergave kaartjes Maureen!!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooooo wat mooi Maureen, echt geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super leuke kaarten!

    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een onwijs leuke kaarten! Ook leuk dat ze niet vierkant zijn, maar rond! Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Thanks Monique, Kristel, Charlotte, Krista, Ingrid, Maaike en Angélique!
    Fijn om zoveel positieve reacties te mogen ontvangen! Het is toch een hele eer als andere mensen je gemaakte kaarten e.d. mooi vinden en telkens weer terug komen om te kijken!

    Greetz,
    Maureen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een gave kaartjes zeg!leuk zo met die lagen.

    groetjes martine

    ps: wat een geweldige profiel foto trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dank je wel Martine!

    Leuk hè die profielfoto ... moet weer eens een nieuwe maken zonder sneeuw! ;-)

    Greetz,
    Maureen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow, your round cards are wonderful. Both of them are beautiful, but the first one is my favorite. Love the colour schemes . Terrific job on both.

    Hugs.
    Norma

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog gevonden hebt en bedankt voor je reactie!

~ ~ ~

Thanks for visiting my blog!
I love hearing from you and I appreciate each and every comment!

Greetz,
Maureen.