maandag 18 februari 2013

SU Party

Afgelopen zaterdag mijn eerste SU party gehad bij Erna in Apeldoorn, we hebben een leuk doosje gemaakt en ik heb weer héél veel gezien wat ik graag zou willen aanschaffen ... én Erna had de tip die ik nog niet kende;  een hoekje met de vierkante pons maken zodat je een "flag" krijgt en ik kan je vertellen dat dit heel wat sneller gaat dan uitmeten en knippen met de schaar ;-)

Nu we sinds de Kerst in ons nieuwe huisje wonen waar we nog een beetje aan het verbouwen zijn komt er steeds meer zicht op mijn eigen scrapplekje waar ik me enorm op verheug! Heerlijk om de verhuisdozen eindelijk, na bijna 2 jaar, uit te kunnen pakken en weer eens te kunnen zien wat ik allemaal wel niet heb aan scrapspullen! En om eindelijk mijn (nieuwe) Big Shot te kunnen gebruiken die al sinds de KreaDoe 2010 ongebruikt is en stoffig aan het worden is ...



Greetz,
Maureen.

 

4 opmerkingen:

  1. Ziet er schitterend uit!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel Joyce en Nicolet!

    Greetz,
    Maureen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaaaa, eindelijk tijd om je blog te bezoeken!! Leuke dingen heb je gemaakt!!
    Ben ook gelijk volger geworden hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooh, deze had ik nog gemist, wat een leukerd! Leuk die SU spulletjes, moet toch ook maar eens een verlanglijstje gaan maken :o)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog gevonden hebt en bedankt voor je reactie!

~ ~ ~

Thanks for visiting my blog!
I love hearing from you and I appreciate each and every comment!

Greetz,
Maureen.