dinsdag 2 december 2014

Super Aktie van Stampin'Up!

NOG MAAR EEN DAG OM AAN DEZE AKTIE MEE TE DOEN!
MAG IK JOU WELKOM HETEN BIJ ONS GEZELLIGE STAMPIN' UP! TEAM?




Heb jij al een leuk cadeau voor Sinterklaas of Kerst?

In de week van dinsdag 25 november t/m dinsdag 2 december heeft Stampin'Up! een geweldige aktie;

- Schrijf je nu in en krijg 25% korting op je starterspakket!

Je betaalt nu € 96,75 (i.p.v. € 129,00)
hiervoor mag je voor maar liefst € 175,00 aan artikelen uitzoeken uit alle lopende catalogi! (stempels, ponsen, papier, etc.)

Maar dit is nog niet alles;

- Je krijgt op al je aankopen in december ook nog eens 5% extra CASH bonus! (dit ontvang je cash op je bankrekening)

- Als je daar dan ook nog eens bij optelt dat je op je eerste order na je starterspakket geen 20% maar 30% korting krijgt dan wordt het toch wel heel aantrekkelijk toch?!?

Wil jij altijd 20% korting op je Stampin'Up! spullen? Dit kan door zelf party's en workshops te geven maar je kunt ook gewoon HOBBY-demo zijn en zo genieten van 20% korting op al je aankopen dus puur de korting op je eigen Stampin'Up! artikelen! 

Wil je meer informatie over deze geweldige aanbieding, mail me dan en ik zal proberen al je vragen te beantwoorden. 

Maar weet je het al zeker en wil je je direct inschrijven dan kan dit door op de button links op mijn blog te klikken (Come and join my Pinkies Team).

Of je nu een carriere demo wilt worden of hobbydemo jij bent altijd welkom in mijn team!

Greetz,
Maureen.



2 opmerkingen:

Leuk dat je mijn blog gevonden hebt en bedankt voor je reactie!

~ ~ ~

Thanks for visiting my blog!
I love hearing from you and I appreciate each and every comment!

Greetz,
Maureen.