donderdag 24 maart 2016

Nieuwe techniekjes

Ook deze keer weer een middagje gefröbeld  bij mijn vriendin Frederique. Zij had een hele leuke workshop gevolgd in Klarenbeek en hiervan hebben wij weer 2 techniekjes gedaan.

Onderstaand de Masking techniek; helemaal uit mijn comfort zone omdat ik maar een paar kleuren inkt bij me had maar moest het hiermee doen ... Leuke techniek die ik zeker nog vaker zal proberen!

En dit is de Ghost Techniek die ik echt heel gaaf vond, het resultaat is ook erg verrassend en de techniek niet al te moeilijk.

Twee heel verschillende technieken maar leuk om te doen, bedankt Frederique voor de les!!!

Greetz,
Maureen.

1 opmerking:

  1. Mooie kaartjes en leuk hoor dat die oude techniekjes weer opgefrist worden. Ziet er mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog gevonden hebt en bedankt voor je reactie!

~ ~ ~

Thanks for visiting my blog!
I love hearing from you and I appreciate each and every comment!

Greetz,
Maureen.