zaterdag 19 maart 2016

Workshop Watercolouring

Een maandje geleden vertelde ik al dat ik een workshop Watercoloring ging doen in Deventer bij Chantal de Kaste. Dit was een geslaagde middag waarbij we verschillende technieken hebben behandeld. De kaartjes moesten alleen even afgemaakt worden thuis ... iedereen die mij een beetje kent weet dat dit even altijd iets langer duurt ... maar het is gelukt!
Hieronder de foto van de vijf technieken; Maskeer-, Inkleur-, Achtergrond-, Achtergrond 2 en de Stempel Techniek. Samen met Frederique heb ik de kaartjes afgemaakt en hier en daar een minimaal verschil met de voorbeelden van Chantal maar verder gewoon geCASed.


Hierna heb ik thuis nog even de Stempel Techniek zelf uitgeprobeerd en heb ik het kaartje 'Just for You' met de gratis SAB stempelset Botanicals for you gemaakt.
Super leuke techniek en er volgen er vast meer!

Greetz,
Maureen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je mijn blog gevonden hebt en bedankt voor je reactie!

~ ~ ~

Thanks for visiting my blog!
I love hearing from you and I appreciate each and every comment!

Greetz,
Maureen.