dinsdag 30 augustus 2016

Exclusieve Thoughtful Branches bundel en nieuwe folder!

Tijdelijk: van 2 augustus t/m 31 augustus is de Thoughtful Branches bundel te bestellen.
Ik heb er al heel veel mooie dingen mee gezien! Wil je na het zien van deze geweldige set deze ook bestellen wacht dan niet te lang want hij is alleen deze maand te bestellen!

 Klik hier
Klik HIER op deze link om de volledige set te zien!

Als demonstratrice heb ik al een blik kunnen werpen in de nieuwe herfst- wintercatalogus en er staan weer leuke dingen in! Wil je de catalogus ook graag ontvangen laat het me dan weten, ik stuur deze graag tegen verzendkosten naar je toe!

Greetz,
Maureen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je mijn blog gevonden hebt en bedankt voor je reactie!

~ ~ ~

Thanks for visiting my blog!
I love hearing from you and I appreciate each and every comment!

Greetz,
Maureen.