vrijdag 1 september 2017

Nieuwe Herfst-/Winter catalogus!

De vakantie is nu bijna overal voorbij en ik hoop dat jullie er van genoten hebben?
Ik in ieder geval wel; voor het eerst van mijn leven in Parijs geweest en daarna nog een weekje leven als god in Frankrijk 😏

Vanaf vandaag start de nieuwe Herfst-/Winter catalogus van Stampin'Up! Wil jij deze ook graag ontvangen en heb je nog geen eigen demo? Stuur me dan een berichtje en ik zorg dat deze tegen verzendkosten naar je toe komt.
Plaats je een bestelling bij mij dan doe ik deze catalogus er gratis bij!
Bestaande klanten krijgen de catalogus zo snel mogelijk!


En nog meer nieuws: er zijn weer 2 nieuwe Nederlandse stempelsets!

 


Greetz,
Maureen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je mijn blog gevonden hebt en bedankt voor je reactie!

~ ~ ~

Thanks for visiting my blog!
I love hearing from you and I appreciate each and every comment!

Greetz,
Maureen.